lunes, 1 de octubre de 2007

EL QUE S'ACONSEGUEIX AMB L'ESPORT (Rel-lacions Socials)...AMISTAD

Avui he rebut un missatge d'un antic company de primer i segon nivell (Curs d'entrenadors). M'ha fet molta il-lusió, ja que és un noi d'Igualada al qual no veig fa molt. (Vem acabar segon nivell al juliol de 2003). Si que hem fet algun dinar i algun sopar, però ara ja fa més de dos anys que no fem cap i això s'hauria de mantenir, el que passa que costa molt, ja que en el mon del futbol cada any o cada dos anys canvies d'equip i si has de mantenir unió amb tots els grups que vas coneixent, has de fer un sopar o un dinar cada setmana, ja ja ja... i això soposaria el divorci segur... Però també penso que un sopar o un dinar a l'any s'hauria de fer, però després de passar per molts equips, cursos d'entrenadors, viatges d'estudi, etc... també son molts sopars... Ara us posaré un exemple del que he mantingut més o menys fins ara o fins fa dos o tres anys... 1- Els sopars d'equip en el que estic (com a mínim 1 al mes i cada divendres opcional). 2- Dinar setmanal amb els amics. 3- 2 Dinars o sopars a l'any amb el curs d'entrenadors (1er i 2on nivell). 4- 2 dinars a l'any amb un místers i dos companys (Jose Luis, Joan i Benja).




5- 2 o 3 sopars amb els veterans de Berga (no vaig a més perque hem fotaran a fora de casa). 6- 1 sopar per Nadal amb antics companys de la "Grama". I després dinars de familia, d'empresa, dinars amb amics o sopars amb amics, etc... Sense comptar aquests últims que son "extres"... 10 sopars mínims amb l'equip, 50 dinars amb els amics, 2 dinars amb els entrenadors (mínim), 2 dinars més amb companys, 3 sopars amb els veterans, 1 sopar amb els de la "Grama"... Total: 68 o 70 dinars o sopars que no estic amb la familia... Tinc les maletes preparades a la porta de casa. De moment per la part de dintre... Espero que no passin la porta. Gracies per tot Rosa... (i espero que d'aquí a 20 anys encara pugui donar-te les gràcies).








Sense tu no podria fer tot el que estic fent...

4 comentarios:

Lleïr Soler dijo...

Bé, aquí el meu primer comentari German. En la majoria de temes estic bastant d'acord amb tu per tant n puc 'rajar'gaire.
Jo crec que el futbol és una manera molt efectiva per conéixer gent ja que tots ens trobem allà pe jugar i guanyar i et veus obligat a ser solidari i a adaptar-te als companys i a la que portes un temps jugant comences a portar la relació que al principi només era dins al camp a fora i llavors és quan coneixes la gent i fas molts amics.
Una manera molt bona per coneixer la gent fora del camp és fer sopars amb l'equip. També és cert que amb molts dels companys d'equip mai passen a ser res més que companys però amb molts d'altres et fas amic i et segueixes veient sovint i parles d'aquell partit que vem guanyar a l'últim minut, d'aquell gol espectacular o de qualsevol altre anécdota. Però sigui quina sigui la relació qe tinguis ara amb aquesta gent, al final t'adones que un tant per cent molt elevat de la gent que coneixes és gràcies al futbol.

KOPINI dijo...

estic totalment d'acord amb tu... Fas un resum esplèndid del que vull dir jo... (T'expliques més bè que jo). Gràcies

mari dijo...

Esta bien esta pagina, pero cambia tu foto que tiene mas años que matusalen y reconoce que te haces viejo, jejeje.
Besos de tu prima la xula.

Unknown dijo...

2015 Hot Jerseys, Christian Louboutin Shoes, Los Angeles Kings Jerseys, Atlanta Thrashers Jerseys, Baltimore Ravens Jerseys, Christian Louboutin Mary Jane Pumps, Toronto Maple Leafs Jerseys, Houston Texans Jerseys, Christian Louboutin Ballerinas, Washington Capitals Jerseys, NY Rangers Jerseys, Tampa Bay Buccaneers Jerseys, Washville Predateors Jerseys, Kids NHL Hoodies Jerseys, Colorado Avalanche Jerseys, Washington Red Skins Jerseys, New Jersey Devils Jerseys, wholesale jerseys, Carolina Panthers Jerseys, Winter Olympics Jerseys, Christian Louboutin Sandals , Women NHL Hoodies Jerseys, Nashville Predators Jerseys