lunes, 8 de octubre de 2007

S'HA DE CUIDAR A LA FAMILIA

Cada any fem una trobada familiar a finals de juny o principis de juliol per juntar-se i com a mínim ens veiem un cop a l'any ... A mi personalment m'agrada molt trobar-me amb els cosins que fa molt que no veig ... Quan dic molt pot ser que sigui de any en any ... per feina, hobbys, distància, etc... No ens veiem gaire i vem decidir fer aquest dinar familiar per trobar-nos un cop l'any com amínim...

Aquesta foto que veieu aquí sota m'agrada... Això era al matí d'un diumenge de juny o juliol, ja no m'enrecordo i ja vem quedar per esmorçar al Molí de la Sala, que vem llogar per passar el diumenge tota la familia... Entre avis, tiets, cosins, germans, fills, etc... erem unes 55 o 60 persones... És molt difícil que tothom estigui disponible aquell dia per venir i sempre falta algú, però sempre som molts...

Trobada familiar del 2004
Aquesta foto de sota, ja és del dinar que vem fer cap a juliol del 2005. Això va ser a Gargallà. On hi ha una casa que la lloguen tot el cap de setmana. Aquí és el dinar del diumenge. També erem 50 o 60 persones.

Trobada familiar del 2005
I aquesta també m'agrada per que unim familia, xerrades, ... i futbol. Fem un rondo i que no caigui la pilota. Com la toca el "cuiner" amb l'esquerra,,, ja ja ja. També la vem fer a Gargallà.

Trabada familiar del 2006
De la trobada del 2007 no tinc cap foto... som tan lletjos que se'm va espatllar la càmera de fer fotos i no les he pogut treure... ja ja ja... Si algú té alguna foto d'aquest estiu i me la feu arrivar la penjaré més endavant.
També, si hi ha algú que no vol sortir que m'ho digui i treuré la foto on surti ell o ella... ja ja ja... Però suposo que ningú s'enfadarà, crec jo.
Bè, familia, podeu fer els comentaris que volgueu a peu del "tema" i els que no sou de la familia també... je je. (ingeniero te puedes unir cuando quieras, ya lo sabes)...