domingo, 28 de octubre de 2007

Comentari de l'amic Jimmi.. Gràcies


26 de octubre de 2007 9:11


Bé,despres de la petita broma sobre la nostra veina favorita, que s´ilustra las tardes del diumenge aprofitant els darrers raigs de sol i al compás de la música que ultimament posen al camp, aprofito la oportunitat que em dona aquest blogg per fer algun comentari sobre l´estat del nostre club.¿Qué li passa al Berga?Aquesta es la pregunta que em fan molts aficionats pel carrer, perqué saben que desde fa molts anys no em perdo cap partit del nostre club.Doncs la meva resposta es que son problemas puntuals i que es poden corretgir. Per exemple: Ja son massas els partits que encaixem gol als primers minuts de joc, aixó pot passar en un ó dos partits, però en casi tots.....Un altre caire és la falta de rematada final per aconseguir el gol, encara que aixó ja vindrá, perqué d´ocasions ja s´en crean.Potser també falta agafar el ritme de la preferent...en fi tot es possible.Peró sempre els acabo dient que jo crec en aquesta plantilla, en el cos técnic i també en el treball que la junta directiva está fent.Cert que aquesta temporada no la em començat bé, peró, lo important es com l´acabarem, i si no, recordeu l´exitos final de la temporada passada.Acabo dient que he escrit aquestas lineas amb l´esperit constructiu i amb la idea de enriquir el debat que actualment ja en el club.¡¡VISCA EL BERGA!!