viernes, 30 de noviembre de 2007

PUBLICITAT

Com ja sabeu uns quants, estic preparant la pàgina web del Club Esportiu Berga (http://www.clubesportiuberga.cat/)...Encara no està activa... ja avisaré, tranquis. Vull deixar clar que aquesta pàgina la tinc registrada al meu nom i que és exclusivament meva, ja que el club, amb el qual vaig parlar de que la paguessin ells i jo si volien la podia actualitzar, hem van dir que no podien i que estava fora de pressupost... que ho trobo correcte, no mi fico... Però la pago jo i l'administraré jo... El que passa que el que vulgui col-laborar a pagar-la, hi deixaré un espai per posar publicitat... Tot és parlar-ho. També el que vulgui col-laborar, ja sabeu que podeu enviar-me fotos, textes, el que vulgueu. Us contestaré l'e-mail i us diré on ho posaré i si no ho poso, el perqué... moltes gràcies per la vostre comprensió i el vostre temps... Atentament... El que escriu... je je je... que ja sabeu qui és.

No hay comentarios: