viernes, 30 de noviembre de 2007

ALTRES BLOGS

Porto dues setmanes o tres que hem passejo per altres BLOGS de gent coneguda. He resaltar aquestes, que son les que més he seguit pels seus continguts o perque tinc molta afinitat amb el que fa el BLOG...

En tercer lloc i medalla de BRONZE (t'has d'aplicar més): lleirzinho.blogspot.com. Ha començat fa poc, però te fusta per fer un bon BLOG.


En segon lloc i medalla de PLATA (m'agraden els seus comentaris): cat.bloctum.com/lagranjaberga. Quan fan comentaris son collonuts... Crec que és dels millors BLOGS d'amics o contertulians de bar que he llegit.

En primer lloc i medalla d' OR ("és la leche" per això estan a la nevera, ja ja ja... humor per intel-ligents): blogpaia.blogspot.com. Un BLOG molt complert amb fotos, videos, autoreportatges impressionants... Crec que és el millor que he llegit mai...

Bè nois... a seguir escrivint que si no caureu de la llista tots... Jo amb el meu no hem puc catalogar. Crec que sóc patètic però ho intento ser encara més...

Apa siau...

2 comentarios:

Lleïr Soler dijo...

Ostres, merci per colocar-me al podi dels teus blogs però he entrat als altres dos i els trobo molt més treballats que el meu. Però mai és tard per millorar i l'experiència ho és tot! jeje

KOPINI dijo...

hem d'espabilar ... però t'he de dir que als altres dos BLOGS hi ha més gent que escriu.