lunes, 7 de enero de 2008

TORNAR A LA NORMALITAT

Aquesta setmana "quasi" tornem a la normalitat, si no fos perque avui els nens encara no tenen "cole"... Aquesta festa a que correspon?

Bè. Jo si que torno a la normalitat, ja que serà la meva dona que carregui amb els "enanos"... je je je. Jo des de les 7'30h que estic a l'oficina.


Amb les loteries de Nadal i El Nen, aquest any no hem puc queixar, he fet les paus... Pot ser i tot guanyo una miqueta, però no gaire. El numero de la U.E.Avià 69296 de la loteria de Nadal dona 100€ per dècim i el del C.E.Berga de la loteria del Nen també dóna 100€ per dècim. Així i com és dels numeros que més porto, doncs faig les paus amb tot el que m'he gastat (que és molt) i inclús guanyo una mica més del que m'he gastat... Així que content, però no per tirar coets ....

Apa siau !!! i fins un altre amics... (o no)