martes, 22 de enero de 2008

El president del CE Manresa assegura ara que deixarà el càrrec quan i com ell vulgui

FRANCESC DALMAU / MANRESA (Regió7)

Està pactat amb l'Ajuntament que el mes de febrer vinent hi ha d'haver eleccions a la presidència del CE Manresa. L'actual responsable de l'entitat, Manel Sánchez, va afirmar ahir que estava estudiant la millor manera de deixar el club; no descarta dimitir i donar entrada a un nou president sense votacions.




«Fa 36 anys que sóc a l'entitat i, de la mateixa manera que he fet de president mentre m'han necessitat, ara que sembla que no em necessiten penso que he de tenir la darrera paraula sobre el que he de fer. Vull que directius, socis i el mateix Ajuntament respectin la meva decisió».


Amb aquestes contundents paraules s'expressava ahir l'encara president del CE Manresa, Manel Sánchez, preguntat sobre si convocaria eleccions aquest proper febrer, tal com va pactar amb la regidora d'Esports de l'Ajuntament, Núria Sensat, el mes d'octubre després de rebre una subvenció del consistori de 100.000 euros per pal·liar, en bona part, els problemes econòmics del club, i sobretot per poder mantenir la plantilla del primer equip després de diversos mesos sense poder cobrar.«Tinc coll avall que deixaré el club, però cal veure quan i com. Sobretot, l'Ajuntament ha de respectar el que jo faci».


Manel Sánchez té sobre la taula dues solucions: convocar eleccions o bé dimitir i donar entrada a un altre president, que seria avalat per l'actual vicepresident, Pep Setvalls. «Jo estaria més identificat amb aquesta segona possibilitat, que és de la manera que jo vaig entrar. Cal recordar que el meu mandat no expira fins al 2010. Primer de tot ho hem d'acabar de parlar amb la junta directiva, on, a diferència de fa uns mesos, es viu amb més tranquil·litat el dia a dia del club. No vull que ningú pensi que m'obliguen a marxar. Tinc ganes de plegar, però a la meva manera. M'estic assessorant per mirar quina és la fórmula més adient de deixar-ho, beneficiant el club i a mi mateix. Tothom ha d'estar preparat per la decisió que prengui en una o dues setmanes. No em poden condicionar. Vull marxar del club sense fer soroll, com vaig entrar, esperant que la persona que entri pugui tenir més sort que jo».En cas que finalment es convoquin eleccions, Manel Sánchez considera que si les votacions es fan ara amb urgència podrien complicar la situació econòmica. El president ha dit que «estem treballant per cobrir el pressupost i arribar a final de temporada amb el club sanejat, complementant l'aportació que va fer l'Ajuntament. Les eleccions al mig podrien destorbar i llavors ja no tindríem la seguretat de poder quadrar els números, tenint en compte que els responsables d'aconseguir-ho som nosaltres. Si ningú no ens falla, i tot i que falta encara algun detall, podem aconseguir la quantitat de diners que ens falta».

No hay comentarios: