miércoles, 12 de diciembre de 2007

ENEMIC INVISIBLE


Aquest divendres, com es costum, fem el sopar de nadal de l'equip i també com és costum fem l'Amic Invisible. Més que un amic ... és l' Enemic Invisible, ja que la única normativa que hi posem és que s'ha de "rajar" a la persona que t'ha tocat... je je je , "carinyosament". El que passa que alguns ens passem de carinyosos i acabem "rajant" al 100% i a veure quin és el que la fa més grossa. En aquest equip hi ha molt bon ambient, però a vegades això es torna en contra quan arriva aquest dia, perque val tot. Quan dic tot, és TOT !!!
Jo m'espero cada una que ja m'he comprat directament una diana i me la penjaré a l'esquena quan arrivi a sopar,,, je je je... Hem caurà cada una que serà massa, però s'ha d'aguantar, perque jo també vaig preparat i a més d'un li caurà alguna coseta.... Bè, ens anirem preparant amb un bon paraigües pel que pugui ser... BON ENEMIC INVISIBLE A TOTS !!!!!!!