jueves, 20 de diciembre de 2007

CURS NACIONAL D'ENTRENADOR DE FUTBOL

Ahir vaig fer l'examen de TÈCNICA (teòric)... Vaja "p..o" examen !!! La veritat és que no havia estudiat, perque no tinc gens de temps per estudiar i amb prou feines tinc temps per anar al curs, però bè, jo m'hi vaig presentar. Deu preguntes, de un totxo de 50 o 60 fulles per davant i per darrera de "dictat", sobre la teoria de com s'ha d'ensenyar a tocar la pilota i a realitzar totes les accions tècniques que es produeixen en futbol... Des de la superficie de contacte correcte en cada acció a com s'ha de posar el cos, el peu, els braços, etc... UN CONYASSO !!! Clar... Super avorrit.

A veure si m'enrecordo de les preguntes...

* Explicar com ha de ser un entrenament tècnic actual.
* Digues el que sàpigues sobre el Procediments d'Aprenentatge.
* Organització del joc: Fases de l'organització. Maniobres elaborades i improvisades. Solucions a aplicar en totes les zones del camp
* Principis bàsics de la passada
* Com i quan es pot efectuar la càrrega
* Esquema de l'activitat de treball global del porter. Explica tot el que sàpigues de tots els conceptes de les accions tècniques del porter.
* Explica el que sàpigues de la interrelació "conducció-finta-driblatge".
* Explica el "fenomen neuromuscular" i la relació amb el desenvolupament tècnic del jugador.
* Aspectes fonamentals de la planificació de l'entrenament de la tècnica.
* Evolució Tècnica. En progressió. Atac organitzat. 7 accions.

Vaig contestar 9 preguntes, però clar, el que hem semblava a mi que era el que volia, perque ell vol el que s'ha dictat a les classes, per això dic que no aprobaré.
Hem sembla que no hem deixo ninguna... No és el mateix enunciat, però més o menys...
Una passada havent estudiat (perque si jo he omplert 3 folis sense estudiar i vaig estar una hora i mitja... per cert vaig sortir el segon de l'examen) . A més en Josep Simelio vol que expliquis "fil per randa" (no sé si s'escriu així), tot el que posa i com ho posa al dictat que ens va fer als apunts... i no et deixis ni una coma ni un punt... És molt exigent. Aquí us aseguro que el que aprobi (jo no !!! segur !!!) és que és un CRACK o porta estudiant des de que va començar l'estiu... je je je ...


CLASSE PRÀCTICA (11h de 6 de juny de 2007 dissabte) de JOSEP SIMELIO


Per cert... Son les 8:15 del dijous 20 de desembre de 2007... i no la que posa aquí sota, que no sé d'on treu l'hora, per que la del ordinador està bè

4 comentarios:

Lleïr Soler dijo...

Literalment: un 'cunyassu'!, jeje. Jo he sentit a dir que el Simelio és cert que vol que li posis exactament com ho tens als apunts. Aviam si estàs de sort i aproves!

A on personalitzes el teu blog, en l'apartat de formatació, pots canviar el fus horari perquè et surti l'hora bona. A mi també em passava això.

KOPINI dijo...

ok ... merci.

Kb dijo...

Crac, mita'l ha tornat al cole!!! Bueno segons expliques no t'ha anat gaire bè, però es normal que surtis pessimista d'un exàmen!! Si has contestat 9 de 10, tens forçes possibilitats d'aprovar-ho, així que ara nomès pots esperar, sigui el que sigui, ja no hi pots parir re, així que a disfrutar i sort!!!

Aprovaràs segur mestre ;) i sn altre cop serà!

KOPINI dijo...

MERCI !!! ... Gràcies pels ànims. Però el Sr. Simelio és molt estricte amb les respostes i no crec que aprobi, però no estic gens amoïnat. Un altre dia serà...