viernes, 14 de diciembre de 2007

AVUI ES EL GRAN DIA DELS "RAJADORS"

Ha arrivat el gran dia per posar a "caldo" a tothom... i tothom rebrà, jo el primer i el que més, ja ja ja... Però ja estic acostumat, cada diumenge hem "rajan"... Bè, puntualitzant, avui és la meva venjança personal, però no amb qui jo voldria, així que no serà una venjança complerta. A més, al que m'ha tocat "rajar" és un bon amic meu, així que li faré amb molt de carinyo (sense mariconades) encara que últimament en té molt de "carinyo"... je je je, ja estic donant pistes, així que callaré.

Prepareu les esquenes per aguantar tot el que vingui, perque en aquest equip hi ha una colla de "cab.....ns" que és massa. I si no us ho creieu, mireu aquesta foto a veure si reconeixeu algun d'ells, JA JA JA JA JA
Jo ja he escoltat alguna de les entremaliadures que estan preparant i pot estar molt bè i riurem molt. A més hi ha molts que m'han demanat coses ... i jo sóc encara més "ca...n"... jej jejej

Bè... fins aquesta nit... prometo fotos o no... depén de si m'enrecordo de fer-les.