martes, 25 de septiembre de 2007

futbol

Hola, Hem dic German i tinc 33 anys. Vaig començar a jugar a futbol al col-legi públic Santa Eulalia de Berga amb 6 anys i encara no he acabat de jugar (ho faig amb els veterans de Berga, encara que menys del que m'agradaria). També faig d'entrenador al C.E.Berga a Territorial Preferent. Entremig he jugat a varis clubs. Hem sento molt orgullós de la meva carrera futbolística i no m'arrepenteixo de res del que he fet. C.E.Berga, C.E.Manresa, Sevilla F.C., U.D.A.Gramenet, Talavera F.C., U.E.Tàrrega, C.F.Olesa i U.E.Avià han estat els clubs en els quals he jugat de forma amater o professional... he tingut aquesta sort que molts no tenen. Ara faig d'entrenador, encara que quan jugava ja ho feia (viag començar a entrenar al C.P.Santa Eulalia i ara estic al C.E.Berga, entremig he entrenat a la U.E.Avià). Així doncs avui comença per mi una nova experiència i és escriure aquest BLOG. Espero que respecteu les meves opinions i jo respectaré les vostres. Apa siau !!! i sigueu bons minyons....