jueves, 27 de septiembre de 2007

BARÇA . SARAGOSSA






Ahir vaig assistir al partit del Barça en directe al Camp Nou... Vaig seure segona graderia (tribuna). Es veia el partit molt bè. Els jugadors se'ls reconeixia la cara i tot. Jo estava acostumat a veure el partit des de molt lluny i ahir hem va semblar magnífica la visió que tenia del partit (privilegiada diria jo). Com podeu veure a la fotografia estava a la banda on escalfen els jugadors suplents. Bojan admirat i dessitjat, crec que Frank Rijkaard no li deixa jugar més minuts, perque si marca un gol té un altre problema més a la banqueta... (que ja els voldria jo aquests problemes)... El "nen", jo crec, que si surt mitja hora ahir la lia i marca com a mínim 2 gols més... per això crec que l'entrenador el va fer sortir només 7 minuts. Un altre que no està fi de cara a porteria, però que va fer un partidàs ahir va ser HENRY... Que gran jugador. Va desmarcar-se tot el partit. No li donen ni un 20% de les pilotes que li podrien donar... Quan estigui en ratxa se surt... Per mi el millor ahir (apart de MESSI que és indescriptible la forma que té) va ser ANDRES INIESTA... "No lo paran ni los GEOS"... Je je. Li van fer mil faltes i amb això no el paraven. Que gran és INIESTA... Un altre incommensurable va ser DECO. Si està en forma és el jugador més complert del mon (sota la meva opinió)... Un altre que farà més gran al Barça (mai millor dit) és la YAYA TOURÉ... Enorme, defensivament infranqueixable i ofensivament juga fàcil... molt fàcil. No va perdre cap pilota i va robar un munt. En aquest sentit també MILITO i ABIDAL... Apart del gol que no va poder fer res... VALDÉS va estar atent a les poques vegades que va arrivar el Saragossa. ZAMBROTTA, OLEGUER, XAVI van estar a l'alçada però no van destacar... MARQUEZ no va estar fluix, però tampoc va tenir gaire feina. Un punt i apart és MESSI: Aquest noi l'ha tocat la Verge de Montserrat. Cada pilota que toca és mig gol... Els dos primers seus i el tercer fa un pase a DECO que el firma LAUDRUP... La primera part va ser el millor, però sota la meva modesta opinió, al quart d'hora de la segona ja l'havia d'haver canviat, ja que estava cansat es va ficar cap al mig i no va fer res mes... però era el que deia abans, si surt BOJAN al quart d'hora de la segona la lia. Que en teoria hauria de ser així, però clar... RONALDINHO, E'TOO, HENRY, MESSI, DOS SANTOS, BOJAN ... Son masses bons jugadors per 3 posicions i si sumes a INIESTA (que si fos brasiler ja seria pilota d'or)... son 7.
Bè, en resum, jo crec que si no juga Ronaldinho (100 millons d'euros tenen la culpa) i E'TOO, tenim la LLIGA guanyada... Encara que s'ha de lluitar com ho van fer ahir.

No hay comentarios: