miércoles, 26 de septiembre de 2007

CURS D'ENTRENADORS

Ara parlaré del curs d'entrenadors.
Estic fent el curs Nacional. Ho vaig fer perque hem va semblar interessant de cara a la meva formació com a entrenador... De moment està sent igual que els altres dos, però amb més exigència de cara a l'examen. Els continguts de moment son els mateixos... Exepte que tenim moltes conferències i classes "extres". Aquestes "extres" se les podien estalviar, les conferencies encara estan prou bè...
Avui 26 de setembre de 2007 ens fa una conferència el Coordinador de l' AZ Alkmaar holandés, (si el Club de VAN GAAL)... je je. Jo ja vaig estar al Club al maig i aquest senyor ens va explicar com funciona el futbol base d'holanda, però no estrà de més escoltar el que ens explicarà avui, a lo millor és diferent... però crec que serà el mateix. Després aniré a veure el BARÇA-ZARAGOSSA .... Apa siau !!! i que sigui lleu !!!

PASSEU-S'HO MOLT BÈ VALE ??????

No hay comentarios: