miércoles, 26 de septiembre de 2007

Bon ambient


Hola... Bon dia... o millor dit, bona tarda.

Avui us parlaré del bon ambient d'un equip.

Aquest tema és fonamental per una temporada, sobretot, per l'entrenador, ja que si hi ha bon ambient és més fàcil portar el grup... La direcció d'un equip és complicada ja que son 20 o 25 persones que et rodejant i que fan el que tu manes o si més no, fan veure que fan el que tu manes, que ja és molt.

Si dintre del grup hi ha bon ambient, tot això és més facil. Per exemple, ahir en lloc de fer un entrenament al camp de futbol, vaig decidir portar l'equip a un "Wellness Center". Aigues termals, saunes, banys de vapor, banys d'aigua freda, etc ... Això fa "pinya"... Portem 2 partits de lliga i cero punts. L' equip va marxar una mica amb el cap abaix i vaig pensar que si arriva el dimarts i fem un entrenament físic, encara s'enfonsaran més, així que vaig decidir fer una cosa diferent que trenqués la rutina... i hem sembla que ho vem aconseguir...


Si aconsegueixo ficar una foto, la vaig fer després d'acabar la sessió, quan estavem prenent una beguada al bar del Camping de Berga (BERGARESORT) que és on està el Wellness Center...

He aconseguit entrar la foto dintre del blog ... A partir d'ara inclouré fotos amb els escrits...

Apa siau...

P.D: No sé com, però hem sembla que podeu donar la vostre opinió... Serà molt vàlida, encara que jo no estigui d'acord... o si. A10