jueves, 27 de septiembre de 2007

CURS D'ENTRENADOR NACIONAL

Una altre cosa de les que vaig fer ahir va ser assistir a la Conferencia del Director del Futbol Base de l' AZ ALkmaar, Aloys Wijnker (sí, sí... el Club on està Van Gaal)... Abans de anar a veure el Barça.

Estic fent el curs Nacional d'entrenador i ahir teníem conferència obligatòria en lloc de classe. Jo que ja vaig anar al viatge d'estudis que l'escola va fer al maig a Amsterdam, ja havia escoltat a aquest senyor parlar sobre el que fan i deixen de fer a holanda... Vaig tenir que tragar-me un altre cop el mateix monòleg, que en el seu moment hem va semblar interessant, però com per tornar-ho a escoltar, pues no, però com era obligatori, vaig haver d'assistir-hi...

A mi hem sembla collonut que ens facin conferències de persones professionals de futbol, però aquesta vegada si hagués pogut triar, no hauria anat, però bè... ja està dit... i de veritat que hem va semblar collonut quan ho vaig escoltar al maig a Holanda. Aquí us penjo una foto del senyor Aloys Wijnker junt amb el nostre director de l'escola Josep Clotet, ahir a la conferència.


Bè... Espero que segueixin les conferències interessants sobre el mon del futbol, ja que no fa res més que enriquir el nostre coneixement futbolístic... Gràcies