viernes, 28 de septiembre de 2012

DEP "NARANJITO"

 
 
 
Accident de cotxe passat Balsareny direcció a Manresa, el 21 d'abril de 1994, anava a entrenar a Manresa (dijous). El diumenge un partit important. Estavem lluitant per l'ascens a 3ª Divisió... Al final es va aconseguir, tot i que jo no vaig poder participar els últims partits... Estava en ratxa i venien equips importants a veure el partit per veure si ens fitxaven al meu company Benja i a mi... Al final ell al València B i jo al Sevilla B. Però també estaven Barça, Espanyol i Madrid aquell diumenge... El fart de plorar va ser espectacular quan el metge hem diu que tinc una fractura de vertebra dorsal i que la temporada s'ha acabat per mi ... De tot s'apren, encara que alguns encara diuen que la meva conducció segueix sent molt agressiva, jo els hi dic que no ... L'accident tampoc va ser per correr ... (un 127 adormit del meu avi que no passava de 80 k/h ... ) jajaja ... Ara ric però el mes després de l'accident no vaig riure tant. Vaig estar a l'hospital des del 21 d'abril fins al 2 de maig ... 11 dies eterns. Pobre "Naranjito" ... Li vaig fer 46.000 kms en un any i mig. Sort del pal de telèfons que hi havia al marge de la carretera ... si no al riu Llobregat !!!
 
Apa siau !!!
 

No hay comentarios: