lunes, 4 de febrero de 2013

A NEDAR !!!

Hola, son les 6:35h. M'he llevat més d'hora que altres dies... me "caxis" en els nens !!! je je ... Ara vaig a la piscina a nedar una estoneta...
Avui serà un dia en que no pararé, i avui comença una temporada en que els dimarts seran de "locos" per mi. A les 7 piscina. a 3/4 de set arrivo a l'oficina. a les 9 reunió a l'ajuntament. fins a les 2 treballo. a les 3 m'hi torno a posar. A 2/4 de 6 Roda de premsa al camp de futbol (tema: Centre de Tecnificació del RCD Espanyol) i les 21h entrenament. Cap allà a les 23h o 1/4 de 12 arribo a casa (sona l'alarma. 3/4 de 7, ara m'aixecaria, je je), després sopo i a les 24h aproximadament m'aniria a dormir... abans si hem dona temps miro els correus, el BLOG i els blogs dels altres amics (LLEIR, BLOG PAIÀ, LA GRANJA, ETC...).

Apa, fins aviat.

No hay comentarios: