lunes, 10 de marzo de 2008

BARÇA 1 - VIL-LARREAL 2

Ahir vaig estar al Camp Nou per veure el Barça - Vil-larreal.
La veritat és que des de començament de partit que vaig dir que no m'agradava com estavem jugant. Ja que només s'intenta entrar pel mig de la defensa (per cert, un gran plantejament defensiu del Sr. Pelegrini, ja que el Barça va tenir poques ocasions de gol, clares ni una.).

També vaig dir que Ronaldinho no se'n va d'un "cono" i ho segueixo dient. El que fa ell ara ho fa qualsevol jugador de primera divisió que jugui en la seva posició. Controlar la pilota i passar-la. No fa res més (perque no pot). Hi ha "rumors" que diuen que està així per que ha caigut en l'alcohol... però jo no m'ho puc creure... Que ha estat fora de circul-lació per desintoxicar-se, però jo tampoc m'ho puc (vull) creure... Que li pot passar pel cap a un xicot que ho té tot per triomfar, i que ho ha fet, però que podia haver marcat una època molt gran i llarga com el millor del mon i a Can Barça !!!! Mare de Déu, mare de Déu !!! Però que ens està passant....


Segueixo. L'Henry no està com a l'Arsenal (ni ho estarà), l'Eto'o (corre, corre, però no atrapa res), El Turam que es jubili, que ja té l'edat de la jubilació... i el Zambrotta, el millor lateral del món, fins al Mundial, fitxa pel Barça i "se acabó". Aposto per que Bojan jugui titular indiscutible


He de fer una reflexió... És culpa dels jugadors ??? Dels entrenadors ??? o és la cultura esportiva d'aquest pais i d'aquesta lliga, que no s'entrena prou ??? ... Perque les sel-leccions inferiors ho guanyen tot i els grans no es mengen un "rosco" ???? A Anglaterra i a Itàlia hi ha cultura de l'entrenament i aquí, 2 horetes i cap a casa... No tot és entrenar al camp, s'han de veure videos, exercicis complementaris al gimnàs (no anar-hi quan s'entrena al camp, si no després, o a la tarda... etc... ). No farem mai res si no ens creiem que els entrenaments serveixen per alguna cosa més que està en forma i prou...

ES JUGA COM S'ENTRENA !!!!