lunes, 14 de enero de 2013

PRADENC, F.C. ... que grans sou !!!

Bon dia i Bon Any 2013 !!



Espero que aquest any sigui molt millor que el 2012, encara que no crec que sigui molt difícil que sigui millor, perque si és pitjor, que Déu ens agafi confessats ...

Bé. Torno a escriure al BLOG per explicar-vos que el PRADENC F.C. està fent les coses molt bé i aquesta setmana que acabem la primera volta pot ratificar el que estic dient... Juguem al camp del màxim rival (de moment), l'OAR Vic, que va segon a un punt de nosaltres (SÍ, SÍ, anem primers !!!), però ells encara no coneixen la derrota (espero que sigui aquesta setmana).


Escalfament de diumenge (màxima intensitat)

Aquesta setmana em tornat a jugar després del "parón" hivernal... Bé, Pradenc 4 - La Gleva 0. Gols de l'Edu (2), el Kaste (1) i Micky (1).... Bon partit, encara que els de La Gleva no van oferir gaire resistència. El marcador hauria de ser més escandalós, però no vem estar encertats de cara a porteria i vem fallar molts gols... Però el joc, l'actitud i l'entrega dels jugadors no se'ls pot treure i se'ls ha de reconèixer que van tenir ...

Les estadístiques son molt bones:

14 partits jugats, 11 de guanyats, 2 empatats i 1 perdut.  50 gols a favor i 4 en contra ... Ufff !!! No he entrenat mai un equip que amb 14 partits jugats portés aquestes estadístiques... He de reconèixer que els mèrits no son meus... Hi ha un gran equip humà darrera aquestes estadístiques, un entrenador al meu costat superexigent (TONI ets molt gran) que és el màxim responsable de tot això junt amb els jugadors, ja que jo he estat 2 mesos "OUT" i he disfrutat quan m'han trucat i m'han explicat els partits ... GRÀCIES per tot...

Així que, a seguir així i aquesta setmana a "matxacar" als de l'OAR Vic !!!!