jueves, 28 de febrero de 2008

RESIDUS ... (BASURA)

Per que collons estem pagant el rebut de contribucions d'escombraries i cada vegada estem pagant més. Ara tothom té la dèria de reciclar (que és el que ens estan ficant al cap), però l'únic que estem fent és fer-lis part de la feina als que paguem... La meva manera de veure-ho és aquesta: Nosaltres estem dividint els escombros en plàstics, papers, vidres i orgànics... Però aquesta feina és la que haurien de fer a les plantes de reciclatge ¿no? Per això estan...
Ara els cubs de basura son així... Per poder reciclar... Doncs a casa meva el tenim, però com sigui jo l'encarregat de llençar la basura... Jo ho llenço tot al container verd que tinc davant de casa, ja que si vull llençar cada cosa al seu lloc he d'anar d'un cantó a l'altre del carrer... Els papers al blau (a 100 metres a l'altre cantó del carrer sortint de casa a l'esquerre), el vidre al verd davant del paper, però a l'altre cantó del carrer, també quan surto a l'esquerre), però el plàstic el tinc com a mínim a 200 metres però sortint de casa a la dreta...
O sigui que per llençar la basura he de fer una gincama... Menys mal que tinc el container verd i el marró (basura orgànica) davant de casa a 5 metres del portal. Així... tot va al verd..

No hay comentarios: